ראה"מ מקבל את מתווה האוזר: "ההצעה מונעת את הצורך בבחירות"

    איתי גדסי No Comments on ראה"מ מקבל את מתווה האוזר: "ההצעה מונעת את הצורך בבחירות"

    במסיבת העיתונאים שכינס ראש הממשלה, התייחס להסכם השלום ההיסטורי בין ישראל לאיחוד האמירויות: "בקרוב נטוס ישירות לאבו-דאבי, ובעתיד הלא רחוק יצטרפו מדינות נוספות". על המשבר הקואלציוני: "ההצעה של האוזר מאפשרת הזרמת כסף לאזרחים". על המשבר: "המיתון כאן הוא חצי מאירופה"

    צילום: פלאש 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה נתניהו כינס מסיבת עיתונאים הערב (ראשון), בפתיחת ההצהרה התייחס ראש הממשלה להסכם השלום עם האיחוד האמירויות, "אנו נמצאים בימים היסטוריים, צפיתי בילדה באיחוד האמירויות את התקווה, מי היה מאמין" אני האמנתי. בקרוב נוכל לטוס ישירות לאיחוד האמירויות".

    ראש הממשלה התייחס למשבר הקואליציוני וקיבל את הצעת הפשרה של ח"כ האוזר על דחיית הבחירות: "מתוך אחריות לאומית החלטתי הערב לקבל את הצעת הפשרה של ח״כ האוזר. ההצעה הזו מאפשרת הזרמת כסף מיידי לאזרחים ולכלכלה והיא מונעת את הצורך בבחירות".

    לדברי ראה"מ, "ההצעה הזאת תביא תקציב מיוחד שיאפשר לנו להזרים כסף עכשיו לפתיחת שנת הלימודים, לסיוע לאזרחי ישראל, להחזרת מקומות עבודה, לבריאות ולכל התחומים. זה הזמן לאחדות וזה לא הזמן לבחירות וצריך להפסיק עם הממשלה בתוך הממשלה".

    ראש הממשלה נתניהו על הטענות בנוגע להסכם השלום עם האמירויות: "הסכם השלום בינינו לא כלל שום הסכמה של ישראל לעסקת נשק כלשהיא ולא הציגו לי כזאת. חזרתי ואמרתי מהי העמדה המסורתית שלנו".

    כנראה שלשמאל קשה כשעושים שלום תמורת שלום ולא תמורת שטחים. אני עובד על השלום הזה כבר הרבה שנים. העמדה שלנו עקרונית ועקבית. העמדה שלי לא השתנתה וכך אמרתי לאמריקנים".



    0 תגובות